Generator XGenerator X
na orkiestrę i elektronikę (sensory)
muzyka, projektowanie dźwięku: Jarek Kordaczuk
Zamówienie: Filharmonia w Szczecinie
Generator X Generator X
for orchestra and electronics (sensors)
music, sound design: Jarek Kordaczuk
Performed by Szczecin Philharmonic Symphony Orchestra
conductor - Jarek Kordaczuk
Generator X na orkiestrę i elektronikę (sensory)
muzyka, projektowanie dźwięku: Jarek Kordaczuk
Wykonawcy: Orkiestra Symfoniczna Filharmonii w Szczecinie dyrygent - Jarek Kordaczuk oraz Oktet sensorów dyrygent orkiestry sensorów - Izabela Kościesza
Premiera: Filharmonia w Szczecinie Styczeń 2021
* * *
Zamiast opisu fragmenty z mego notatnika opisujące dźwięki sensorów...
[sensory]
A. [C3] AMB wind (siła wiatru: 18427635) B. [C#3] AMB rain (siła:546), AMB thunder (8172), AMB crickets (3) C. [D3] AMB crickets+frogs (1), frogs (pojedyncze żaby: 2-8) D. [D#3] SFX jackhammer (6, ew.potem jeszcze 3, ta sama próbka 1-8) E. [tacet] F. [E3] VCO/LFO sin {R} G. [F3] VFX talk H. [tacet] [F#3] VFX sing (f:45, e:36, b:27, h:18) I. [tacet] J. [G3] SFX cars (klaksony:45, przejazdy:12367, zapalanie:8) K. [G#3] SFX crash (narastanie: 1->8), [tacet] L. [tacet] M. [A3] NOISE glitch (1-8) (wykonanie zrytmizowane, w pulsie muzyki) N. [cont] , [tacet] O. [A#3] SFX jet_1 (8), SFX jet_2 (1), SFX chopter (5, ta sama próbka:2-7) P. [B3] SFX water (bubbles:45, stream:36, drops:1278) Q. [cont] , [tacet] R. [tacet] S. [C4] NOISE IMP 1-8, [tacet] T. [tacet] U. [C#4] SFX motor speed-up (biegi:1-8, takty:42222112) [D4] SFX motor (4t) V. [tacet] [D#4] SFX waterphone (bow) (kolejność:8->1, wejście na 3 miarę, pod koniec przyspieszenie) [E4] SFX waterphone (arco), chaotycznie, zamieranie W. [tacet] X. [F4] SFX springs Y. [cont]-->loops Z. [tacet lub chaos]
do nagrania... F. VCO/LFO sin (loops, modulowane, tremola glissanda etc.) H. VFX sing ???--> tune? U. SFX motor speed-up (1-8 gears), (slow down) --> motory niestabline, 8 wysokości V. [tacet], SFX waterphone (mallet), SFX waterphone (arco)
[grupy]
1. VFX ludzki głos chrapanie, śmiech, kaszel (?), ziewanie, bbox (voc fx), śpiew (akordy, klastry), krzyk, mowa (niezrozumiała)
2. AMB ambient (grupy) a) las, wiatr, burza, deszcz, łąka (cykady) b) skrzyżowanie (każdy sensor inny samochód), c) gwar, plac zabaw d) wojna (bitwa)
3. NOIS elektro szumy brumienie, skwierczenie, trzaski, pisk, wibracje, biały, różowy (z monoctone)
4. VCO sinusy, trójkąty, kwadraty, ring, puls (LFO), vibrato (LFO)
5. IMP elektro impulsy pojedyncze, wielokrotnie, zanikające, z echem i pogłosem
6. SFX przedmioty młot pneumatyczny
|
|
|
|
|