Antiphona Pneumatica // na monoctone i organy - Jarek Kordaczuk
Polska muzyka organowa, organy z towarzyszeniem instrumentu, muzyka kościelna, koncert organowy, koncert w kościele, monoctone w kościele, muzyka w katedrze. Instrument elektroniczny w kościele, muzyka elektroniczna i organy pneumatyczne, organy elektromechaniczne. Koncert eksperymentalny w kościele. Antyfona instrumentalna - monoctone i organy. Antyfona elektroniczna z udziałem prototypowego instrumentu muzycznego. Partytura na organy i monoctone - partytura graficzna, graficzna notacja muzyczna -- monoctone, monocton, monokton

Antiphona Pneumatica Antiphona Pneumatica na monoctone i organy monoctone Jarek Kordaczuk organy Anna Dramowicz zamówienie: Olsztyńskie Koncerty Organowe Utwór Antiphona Pneumatica na monoctone i organyUtwór dedykowany mojej przyjaciółce, organistce Annie Dramowicz. Prawykonania dokonaliśmy wspólnie w sierpniu 2015 w ramach festiwalu Olsztyńskie Koncerty Organowe organizowanego przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie. Pisząc Antyfonę Pneumaticę chciałam w jak najbardziej intensywny sposób wykorzystać szeroką paletę rejestrów organowych. Stąd też zalecane jest wykonywanie utworu na organach z programowalną zmianą rejestrów. W partii monoctone obok generatorów syntetycznych (oscylatory) pojawiają się również dźwięki elektromechaniczne (silniki) oraz akustyczne (bąblująca woda oraz strumień powietrza). Sam monoctone nie jest tu elementem koniecznym, tzn. wyobrażam sobie zastosowanie albo innego urządzenia do sterowania wyzwalaniem i przetwarzaniem dźwięków, choćby komputer. Ciekawe byłoby też wykonanie partii monoctone przez instrument akustyczny, albo grupę instrumentów. Zastosowane środki znalazły odbicie w kształcie partytury. O ile głos organowy w sporej części opiera się na notacji tradycyjnej, to partia monoctone zapisana jest całkowicie graficznie.-------------------------PrawykonanieOlsztyńskie Koncerty Organowe30 sierpnia 2015, Olsztynmonoctone Jarek Kordaczukorgany Anna Dramowicz   Wytwórnia Zdarzeń Sonokinetycznych Izabela Kościesza Utwory sonokinetyczne Małgosia Wawruk Matryca sensoryczna Muzyka eksperymentalna Instalacje Muzyka chóralna Utwory solowe Muzyka improwizowana Muzyka akusmatyczna Muzyka elektroniczna Monoctone Utwory dla dzieci Jarek Kordaczuk mp3 Dark Energy Agnieszka Kołodyńska Pantomima Muzyka elektroakustyczna Muzyka instrumentalno-wokalna Muzyka instrumentalna Muzyczne interpretacje baśni Kompozycje Adam Smoczyński Muzyka sakralna EWI ProForma Muzyka teatralna Jan Brzechwa Julian Tuwim Sebastian Wypych Piosenka poetycka Poezja śpiewana Jarosław Kordaczuk Aranżacje Wideoklipy Filmy animowane Titelituralia Utwory onomatopeiczne Teatr dźwięku Pokój pełen baśni Centrum Sztuki Dziecka Cezary Konrad Krzysztof Herdzin Basia Raduszkiewicz Muzyka dla dzieci

English
Jarek Kordaczuk
Wszystkie projekty
Wszystkie projekty
Centrum Sztuki DzieckaMuzyka instrumentalna
MonoctoneMuzyka instrumentalno-wokalna
Muzyczne interpretacje baśniMuzyka teatralna
Muzyka akusmatycznaPiosenka poetycka
Muzyka dla dzieciTeatr dźwięku
Muzyka eksperymentalnaUtwory dla dzieci
Muzyka elektroakustycznaUtwory onomatopeiczne
Muzyka improwizowanaUtwory sonokinetyczne

Antiphona Pneumatica

Antiphona Pneumatica
na monoctone i organy

monoctone Jarek Kordaczuk
organy Anna Dramowicz

zamówienie: Olsztyńskie Koncerty Organowe


Antiphona Pneumatica
Antiphona Pneumatica for monoctone and organ

monoctone Jarek Kordaczuk
organ Anna Dramowicz

Antiphona Pneumatica
na monoctone i organy

Utwór dedykowany mojej przyjaciółce, organistce Annie Dramowicz. Prawykonania dokonaliśmy wspólnie w sierpniu 2015 w ramach festiwalu Olsztyńskie Koncerty Organowe organizowanego przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie.

Pisząc Antyfonę Pneumaticę chciałam w jak najbardziej intensywny sposób wykorzystać szeroką paletę rejestrów organowych. Stąd też zalecane jest wykonywanie utworu na organach z programowalną zmianą rejestrów. W partii monoctone obok generatorów syntetycznych (oscylatory) pojawiają się również dźwięki elektromechaniczne (silniki) oraz akustyczne (bąblująca woda oraz strumień powietrza). Sam monoctone nie jest tu elementem koniecznym, tzn. wyobrażam sobie zastosowanie albo innego urządzenia do sterowania wyzwalaniem i przetwarzaniem dźwięków, choćby komputer. Ciekawe byłoby też wykonanie partii monoctone przez instrument akustyczny, albo grupę instrumentów. Zastosowane środki znalazły odbicie w kształcie partytury. O ile głos organowy w sporej części opiera się na notacji tradycyjnej, to partia monoctone zapisana jest całkowicie graficznie.

-------------------------

Prawykonanie
Olsztyńskie Koncerty Organowe
30 sierpnia 2015, Olsztyn

monoctone Jarek Kordaczuk
organy Anna Dramowicz